søndag 1. februar 2009

Grusomme mennesker

Idag stakk matmor av imorges. Hun skulle nemlig på kretsting og årsmøte i kretsen (speidertingie). Da hun kom hjem koste vi oss i benken litt før hun lokka meg med på badet og inn i dusjen.
Jeg har jo dusja litt før så jeg ante jo fred og ingen fare, MEN idag fant hun frem noe grusomt (les: valpeshampoo) som skulle inn i pelsen min.
OG det var helt forferdelig! Jeg peip og hylte og pressa meg opp i fanget til matmor, men matmor nekta å slutte... (hun påstår selvfølgelig at det var livsviktig å få spylt ut alt). Matmor ble veldig overasket over min reaksjon og skyntet seg selvfølgelig med å få dritten ut av pelsen min. Tror kanskje jeg slipper dette ekkle guffet fremover etter dagens reaksjon...
Ellers så kan jeg fortelle at jeg lukter rent (ekkelt) og ble ganske fluffy i pelsen.
Så for å straffe matmor tok jeg meg en tur på egenhånd da jeg skulle tisse, slik at matmor fikk trimma litt med å løpe over strømgjerder osv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar