lørdag 7. mai 2011

Ansvarsfull!





Jeg har vært skikkelig flink til å passe på matmor idag! Da vi sto opp idag merka vi at vi ikke hadde polarbrød til matmor... Og enda viktigere ingen kylling til å ha i maten min heller!

Bilen hadde vi lånt bort til tante Kamilla.

Problemet her er jo at matmor har seprasjonsangst... Ergo hun pleier å kjøre til butikken slik at det går raskest mulig liksom... Idag måtte hun gå. Jeg ble med sånn for sikkerthets skyld.


Hadde vært rimelig flaut om matmor hadde fått angstannfall inne på coopen liksom...

Så SÅ grei er jeg liksom!


Ellers har jeg trent opp matmors mamma til å holde beinet mitt mens jeg tygger.Det er å anbefale!



Matmor påstår forresten at jeg er en sau i jrt-klær?!?! Dette er liksom takken for at jeg er snill og grei og følger henne på butikken!

2 kommentarer:

  1. Så flink du er Meffe til å passe matmora di ! :) Elsker bloggen din, og ler myye!

    SvarSlett
  2. åhh! Du bør være stolt Meffe, av deg selv ;) Det er viktig at vi passer eierne våres, og gir dem riktig trening!

    bjeff Hedda :)

    SvarSlett