mandag 1. august 2011

Feriemodus

Her i huset har vi vært i feriemodus en periode nå...
Matmor har hatt ferie fra jobben og har tradisjonen tro bråka hele nettene og sovet halve dagen.
Men noe har jeg da fått ordnet...

-Jeg har hatt mamma, matfar, onkel Jan og bustefjeset med meg til Preikestolen.
Der var tydligvis halve tyskland og 3/4 av frankriket samme dagen...
-Jeg har fått matmor til å ordne trapp fra terassen til hagen... spesialtilpasset til meg selvfølgelig.
-Jeg har passet kåken mens alle andre er opptatt med andre saker.
-Jeg har begynt å trene matmor med target-stick.
-Jeg har jo drept mus!
-Jeg har skremt katter og fuggler fra eiendommen.
-Jeg har gravd mange fine huller i hagen.
-Jeg har fått nytt basseng.
-Jeg har solt meg.

Nå er hverdagen tilbake med alt det stresset den fører med seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar