torsdag 22. september 2011

Hallo folkens



Nå har det gått over en måned siden sist innlegg! Og det er rett og slett for dårlig av matmor!

Det skal sies at matmor har byttet jobb (igjen), og dermed er litt distre for tiden? tror jeg... Mye nytt å tenke på liksom.

Men jeg er fremdeles husets konge! Og sliter for tiden med et snev av kennelhoste.
Selvfølgelig var det bustetrynet som kom hjem fra utstilling med denne fantastiske gaven...
Noen som vil kjøpe en bustefjes på 1,5år? Dere skal få ham drittbillig.

Men jeg er snart frisk nå og klar til å banke all verdens drittbikkjer som kikker skjevt på eiendommen min!

1 kommentar:

  1. Hei Meffe!

    Morsom blogg du har! Du er heldig som har fått din egen, jeg må dele med mamsen og storesøster :-/
    Skal prøve å følge med deg og matmoren din sin blogg videre! Ser ut som at vi har mange felles interesser :)

    Hilsen Bianca
    www.griffonkia.blogg.no

    SvarSlett