søndag 11. januar 2009

hei igjen.


Her skjer det masse om dagene dere... Jeg velger derfor å fortelle om lyspunktene de siste dagene.
Jeg har ikke tissa inne siden begynnelsen av uka tenk! Og da jeg faktiskt tissa inne var det fordi matmor var for treig med å åpne døra. nr2 har jeg ikkje gjordt inne en eneste gang. *stolt*

På fredag kjørte jeg og matmor bil til vea... Jeg er ikke så veldig glad i å kjøre bil, men roer meg etter noen minutter. På Vea møtte vi matmors venn May oddrun, og hennes 2 tibber Magda og Mari. Som er mor og datter. Mari er 11 uker og bare pittelitt større enn meg så hun kan nokk bli en bra lekekammerat.
Men jeg syntes de var veldig skummle til å begynne med da... Di hadde jo så mye pels.
Men det tok jaggu ikke mange minuttene før jeg var varm i trøya og herja vildt.
Jeg hadde det kjempegøy selv om jeg ikke tør å være med på alt. Feks så vågde jeg ikke være med Magda og mari inn i skogen. Jeg måtte hele tiden ha ett øye med matmor, slik at jeg var sikker på at hun ikke stakk av eller rota seg bort. Jeg er trossalt litt liten til å gå hjem alene...
Igår fikk vi besøk av en diiiiger hund. Hun heter Bjørk og er en blanding av schæfer og rottweiler. Og gjett om det var gøy. Jeg var helt propell, selv om jeg var full av sikkel da leken ble avslutta.
Vi har også vært endel rundt på besøk hos diverse av matmors tanter og søskenbarn. Jeg synes barn er kjempegøy. Nye steder også, selv om det er vanskelig å tisse i andre sine hager.
Vi har også hatt mye besøk her hjemme. Det synes jeg er kjempegøy. Selv om det er like før jeg sovner så blir jeg lys våken med en gang det kommer noen nye mennesker inn døra.

Jeg har også vært i besøk i huset vi skal flytte inn i om noen måneder. Der synes jeg det er kjempegøy i stua, siden det er vegg til vegg teppe, så der løper jeg bånn gass frem og tilbake. Synd at matmor har planer om å fjerne det.
Så nå tenker jeg at jeg og matmor skal slappe litt av på benken å se tv. Vi ser mye på animalplanet og da følger jeg nøye med.

Og forresten ble jeg helt oppgitt tidligere idag da jeg sto og spiste og plutselig hørte en annen hund! Tenk om han skulle ta maten min. Så jeg bjeffa tilbake. Men det viste seg at det bare var matmor som så en animert tegnefilm på tven som heter Bolt.
Den kan forresten anbefales for alle hundeglade personer.

1 kommentar:

  1. Hei.

    Gratulere med blogg brutter'en ;) Koselig å høre hvordan det går med dere. Virker som Meffe trives godt hos dere. Det går bare bra her med Frida også, vi forsøker og å trene litt :)

    Hilsen Frida og Hilde Marlen.

    SvarSlett