torsdag 8. januar 2009

Snart ei uke på Åkra

Nå har jeg snart vært ei hel uke på Åkra. Jeg har blitt flink til å være ute, jeg er flink til å gå på do ute og jeg er en skikkelig ramp.

Idag har jeg og matmor trent på sitt. Og hvis hun overbeviser meg med at hun har en godtbit å hånda sitter jeg som en konge jeg.
Klippet klør har vi også. Jeg syntes jo selvfølgelig at det var dødskjedelig og hoppa og spratt og bet matmor i fingrene. Men matmor er en luring hun, og klippet klørne mine mens jeg sov.
Jeg har også fått ormekur. Det syntes jeg ingenting om. OG vi har gått vår føreste "tur". Jeg og matmor gikk i postkassen og jeg gikk i bånd. Jeg er ikke spesielt glad i hverken halsbånd eller bånd, men jeg kan lokkes til det meste.

En annen ting som gjorde matmor veldig stolt idag var at jeg for første gang spiste all maten i matskåla på ett måltid. både matmor og matfar var helt ekstatiske, for jeg er ganske småspist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar