onsdag 4. mars 2009

Dressurkurs

Idag lå det forandring i lufta da matmor kom hjem fra jobb og ikke ville gå tur... Vi sprang å lekte litt i hagen da. Å når det begynte å nærme seg kveld og jeg hadde lagt med godt til rette i sofaen DA skulle hun plutselig dra meg ut i bilen og kjøre.
Men positivt overrasket ble jeg da vi kom utav bilen og det var maaaange andre hunder der :D Vi skulle nemlig på dressurkurs. MEN så ble skuffelsen komplett igjen da jeg ikke fikk hilse på en eneste en av hundene, og det eneste jeg fikk gjøre omtrent var å sitte fint og å kjikke matmor i øynene. Jeg prøvde hardt å rive matmor overende, men hun er for tung og det endte bare med at jeg omtrent ikke fikk puste.
Jeg er ikke så flink til å kikke matmor i øynene når jeg vet det finnes godbiter i handa feks. Men da vi kom til sitt delen var jeg flink å fikk maaaasse gobiter :)
Elvis som er en superkul jack som jeg er onkel til var også på kurset.
Så vi lokka matmødrene våre til å være igjen etter kurset slik at vi fikk herje litt :)
Matmødrene våre har også utvekslet nummer slik at vi kan få herje mer med hverandre i fremtiden. Det ser jeg frem til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar