onsdag 25. mars 2009

STAKKARS MEG!

Idag har vi vært på kurs igjen. Kurs er jo kjempegøy, men desverre måtte elvis gå tidlig idag så vi fikk ikke leke :( Vi var skikkelig flinke på dekk-bli og påplass. MEN gå i bånd kan vi fremdeles ikke nei... Så nå må det øves siden vi har tenkt å debutere på utstillingsfronten i mai.
Så tilbake til hvorfor det er synd på meg.
Etter kurset kjørte vi til Maria (oppdretteren min). Der fikk jeg leke med den nye (svenske) valpen deres. Han var ganske frekk og pågående men han var nå søt også.
MEN så plutselig rotta matmor og maria seg isammen og holdt meg fast. Så teipa de ørene mine! Jeg synes jeg var pen med skjeve ører jeg! Så nå henger ørene mine rulla sammen og klistra inntil hodet mitt. Og det klør masse! Bilde av forferdeligheten kommer imorgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar