søndag 28. mars 2010

*gjesp*


Måtte jaggu tidlig opp for å dra på utstilling idag også.

Resultat: 1uk,1ukk,ck,2bhk. Dommer: Ken Jessup.

Idag hadde vi en skriver som skrev pent og har dermed gleden av å kunne lese hele kritikken.

Nice head and eyes. Good bite. Good angulations front and back. Strong body. Good chest. Good hindquaters. Moved a little close behind.

Nå skal jeg og matmor ha utstillingspause til 2 mai. Men vi skal på handlerkurs i april slik at vi ikke glemmer alt vi har lært. Ellers så skal matmor ha påskeferie nå, og vi håper vi skal få tatt oss en tur og 2 til agilitybanen og friske opp kunnskapen der :)

1 kommentar:

  1. Hei Meffe. :)
    Takk for hilsenen i GB mi! :) Jeg blir nesten litt ovenpå når du kommer med sånne kommentarer. :)
    Ellers så må jeg bare beklage at jeg ikke fikk med meg at du også var i ringen på Nærbø da altsåh.. matmor er så surrete når det gjelder sånn og det ble nok ikke bedre når den ekle lille valpen kom i hus. Jeg må jo også innrømme at jeg liker meg best i midten i sengen under dyna, så jeg forstår ditt problem når mamsen din kommer å vekker deg så tidlig... :S
    Men nå må jeg sove litt... har fått snadder kjøttdeig i maten min i dag og spiste masse.. znork!! :) Sneiks og lykke til videre i ringen. :) Beate

    SvarSlett