lørdag 27. mars 2010

utstillingshelg

Denne helga var det påtide med utstilling igjen. Denne gangen gikk turen til Nærbø. Dagen starta tidlig. Matfar sto opp 4, matmor 5 og jeg klart å drøye den til nesten 6.

Resultatet på utstillingen ble 1uk, 2ukk, ck og 3bhk. Dommer var Magdalena Kozlowska.

Kritikken er skrevet med verdens verste kråkeskrift ifølge matmor, og her kommer den:

well balanced, good minded, good move. Head is at good ??. muzzle could be stronger. Correct ears. ?Fluint? topline. deep ???. ex. tailset, good temp.

Matmor ble fornøyd og sa jeg var kjempeflink. Dette ble selvfølgelig belønnet med kalkunskinke og okselever :D

Etter vi var ferdige dro vi til hotellet Gamlaværket i Sandnes. Dette hotellet anbefales forresten. For her er alle hundeglade og jeg får masse fine kommentarer. Vi bodde her en gang ifjor også.

På hotellet har vi tatt igjen noe av søvnen, vi har gått tur, jeg har kost meg med bein, mens de 2beinte har spist junkfood.

Last minute peptalk:

In action:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar