lørdag 9. mai 2009

Moralgeneral Meffe

Siden jeg nå er blitt stor gutt (halvt år), bestemte matmor at det var på høy tid jeg fikk være med på speidertur.  Så i helgen dro matmor, 2 andre ledere og 11 jenter i alderen 7-9klasse på tur til fjellagshytta. Stillingen som moralgeneral var åpen så jeg tok på meg den jobben ;)

Og hva er vell bedre for en liten, koseglad voffs enn å reise på tur med 14 speidere?  
Oppmerksomhet og klapping ble det nokk av og jeg har nå klart å sjarmere hele gjengen i senk ;) Selv dem som egentlig påstår de er "kattemennesker". PFT

Natta brukte jeg til å informere alle om de rare lydene utenfor. Da gikk jeg nemlig inn i rollen som vakthund. Store deler av natta bestod av boffing før jeg omsider måtte gi etter for trøttheten og legge meg å sove på føttene til matmor ;)

kose  :)

Kos med matmor foran peisen

Jeg fungerte også som vekkerklokke

Suss suss

Trøtt av all kosen

Klar for turen hjem

Snart hjemme 

Veldig lurt å finne et fang å sitte på i pausene så man ikke blir kald på rompa

Meg og matmor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar