lørdag 30. mai 2009

utstillingsdebut


Jeg og matmor har debutert i utstillingsringen. Matmor var så nervøs at jeg var redd hun skulle segne rett om, mens jeg tok det hele med stor ro.

Vi har gått på ringtrening i flere måneder nå for å lære meg å gå pent i trav, noe jeg ytterst sjeldent gidder. Men jeg forsto at det var alvor denne dagen og gikk penere enn jeg noen gang har gjordt (selv om det ikke var helt perfekt).

Vi ble 2beste hannvalp i rasen. Slått av Delux (den lille svensken til oppdretteren min Maria)

Kritikken vi fikk var:

7 months. Ex. size and lenght of body. Corr. bite. Masculin head. Could have little stronger nuzzle.
Enough strength in back for age. Good agulation and movement for age.

Dette bekrefter jo bare det matmor har sagt hele tiden. Nemlig at jeg er verdens søteste hund ;)

PS: Lure-triks til utstilling: Slikk dommeren på haka. Vår kroatsiske dommer likte det hvertfall ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar