søndag 30. mai 2010

atsjoh!

Her i huset har det siden sist vært litt sykdom på gang... Det hele starta med av bustefjes begynte å nyse. Å han nøys, nøys og nøys. Etter noen dager smitta elendigheten over på meg, og vi nøys i kor i flere dager før matfar tok oss med til dyrlegen. Hos dyrlegen ble vi behandla for nesemidd. Bustefjes ble frisk av dette, mens hos meg gikk det "straka vegen åt H*******".

Så jeg og matmor var hos dyrlegen på ny sjekk dagen etter... Ingenting ble funnet. Så venta vi 2 dager til, og da var det opp til dyrlegen igjen for å ta bloprøve med sjekk av blodverdier, nyreverdier, borrelia og gudene vet hva. Matmor sier det hadde vært flott hvis jeg kunne fortalt hvor jeg hadde vondt, for heller ikke denne gangen ble det funnet noe.

MEN på lørdag derimot... Da begynte ting å bli bedre. Matmor ble superglad over å se meg med halen over ryggen (der har den ikke vært siden tirsdag).

Og idag er jeg bortimot helt frisk. Gudene vet hva som var galt. Men vi er bare glade for at alt er tilbake til normalen. Hvis man da ser bort fra at jeg mangler pels fra over albuen og opp på begge framføttene.

Siden vi er så søte fikk vi pakke i posten her en dag. Pakken kom fra Canis og var bestilt av matmor. Trimmekniv og shampoo kunne vi klart oss uten da... Pelsstell er noe dritt sier bustefjes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar