mandag 3. mai 2010

Superdog

Jeg og matmor har vært på utstilling igjen (Vi lot bustetrynet være hjemme). Denne gangen hos Sør-rogaland brukshundklubb.

Reisefølget vårt var Alice og hennes 2 Lancashire heelers. Vi gratulerer dem med BIR og cert på Nemo.

For meg gikk det også bra. Jeg fikk 1uk, 1ukk, ck og 2bhk. Var kun 2 av 6 hanner som fikk CK :)

Dommer var Jostein Halvorsen og kritikken lød: 
18mnd gammel. Maskulin av utmerket type og størrelse. Vakkert hode og uttrykk. Typiske øyne. Passe hals innsatt i velvinklede skuldre. Super kroppslengde. Beveger seg harmonisk og balansert. Super pels.

Tror muligens dette er den finsete kritikken jeg noengang har fått. Og jeg oppførte meg eksemplarisk ifølge matmor :) Og søster Kara ble Bim. Gratulerer Maria og Kara!

Ellers så begynner det å bli folksomt i sofaen.

Og her prøver bustetrynet å stjele utstillings-skinka mi. Rett før han spiste opp hele veska.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar