lørdag 14. august 2010

avstemming!

Nå vil jeg at alle lesere skal skrive i kommentarfeltet hva dere synes ok? Dere kan kommentere som anonyme, så slipper dere bank av matmor.

Saken er nemlig den, at jeg mener matmor har behov for føringskurs med tanke på agility...
Matmor derimot har vært sånn "neeeida, d går så bra. blablabla...."
Tidligere så har  jeg jo tvunget matmor til å gjennomføre handlerkurs slik at hun slutta å ødelegge for meg i ringen. Noe som faktisk fungerte.

For å prøve å få matmor litt mere på gli så fikk jeg matfar til å ta bilder under dagens ag-trening.
En kan forresten si mye om matfar, men flink til å ta bilder er han IKKE. Samtlige bilder er dårlige, men likevell kommer matmors problem frem på flere av bildene.

Er det rart en stakkar blir forvirret? matmor peker i hytt og gevær med den hånda hun ikke fører med. Matmor sier hun ikke var klar over at hun oppførte som en tulling på banen før hun så disse bildene...

Så hva mener leserne? Bør matmor ta føringskurs til høsten? (riktig svar er forresten JA!)

2 kommentarer:

  1. matmor bør ta kurs

    SvarSlett
  2. Tja,litt trening så komme det seg bra :)
    Super bra blogg,så levande og kjekke!!!

    SvarSlett