onsdag 4. august 2010

Svarte hunder er hunder de også!

Det mener hvertfall matmor. Jeg liker nemlig ikke svarte hunder. Og hvertfall ikke rottweilere!

Da blir jeg sint som en veps. Og matmor blir også sint, på meg vell å merke.
Matmor sier hun ikke vil finne seg i å ha en rassistisk hund, og derfor straffes jeg med å måtte være med på ringtrening hver uke for å lære meg å takkle svarte hunder. Jeg har jo absolutt intet behov for ringtrening ettersom jeg omtrent kunne gjordt hele jobben uten matmor.
Bustefjeset derimot... Der trengs det trening gitt...

Det var 2 oppturer med ringtrening igår.
1. Ingen ekkle rottiser møtte opp (sier seg selv ettersom jeg har skremt vannet av hele gjengen).
2. Vi hadde FISKEKAKE som godbit. Og jeg ELSKER fiskekake.

Idag hadde matmor store planer om at vi skulle trene på avanserte øvelser for flinke hunder...
MEN matmor jobba lenge istedet... Vi ble ikke sinte, men vi ble derimot VELDIG, veldig skuffet!
Etter litt nærmere ettertanke så endte både jeg og bustefjeset med at det fikk gå for denne gangen siden overtid = mer penger. Mer penger = mer godis og nye leker til oss!.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar