mandag 9. august 2010

loppa

Jeg og matmor snakker igrunn masse dritt om bustefjeset. Vi ser at han har adhd, at han har lopper i blodet osv...

Men lite visste vi om hvor nære vi var sannheten... Han har nemlig ikke bare lopper i blodet...

Igår ble det oppdaget lopper i pelsen! ÆSJ!

Alt var mye enklere da jeg var enebarn... da var jeg alltid frisk. Men bustefjes (loppa), har dradd med både midd og nå lopper inn i huset. vi har henldigvis ikke funnet noen på meg, men jeg har fått medisiner jeg også sånn i tilfelle.

Og huset vårt har aldri vært renere enn nå... Matmor holdt på å forgå av kløe i hele natt (matmor klør bare du sier lus feks... ordet loppe funker det også). Vi måtte hente inn "proffesjonell" hjelp til vaskingen (det er trossalt ingen hemmelighet at vasking ikke er matmors største lidenskap her i verden). Så matmors mamma har vært her og vasket, vasket og vasket.
Nå er gulvene skinnende rene og alle puter, sengetøy, hundesenger osv kokt i vaskemaskinen.

Bilde av synderen  som nå lyder navnet loppa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar